h1

香港花展 2009

三月 17, 2009

第一次去香港花卉展
其實小弟本身就唔太鍾意今年既主題花秋英
加上人太多了, 成日都要迫黎迫去爭靚位, 真係攪到冇咩心機影相
若果唔係見到蟲蟲, 可能只會影得幾十張
其實也可以話我只愛影蟲吧….
本來諗住只會見到蜂同蝶
點知俾我見到隻只有一粒米咁細既蝗蟲螽斯若蟲, 可能是只有一齡的小傢伙(從未蛻皮的), 算是小小的驚喜

睇返自己d 相, 發覺自己既構圖能力真係好差, 真係要多多練習
簡左 75 張出黎, chop 完之後好好多
當中有兩三張要tune 返光, 最後有三張係歸家時撞岩日落影的

又一次發覺, 只有一部dslr 係唔夠我同二五一齊影的
又要諗下買多部lu~~~~~~~~

5 留言

  1. Canon EOS-1Ds Mark III


  2. 你送俾我? 多謝晒喎~~~


  3. 咁送比我lor~


  4. 今次嘅花展好有特色,個個造型都別出心裁


  5. re: caroline
    你又要1D!? 好重架喎!

    re: 匿名
    好多謝你咁有心機留言
    不過小弟唔太認同你呢d 賣廣告既方法
    再有呢d 留言的話, 會立即 delete



發表迴響

