h1

近況

十月 24, 2008

墾丁

好耐冇寫blog 了
上黎寫少少近況

結左婚已經差不多兩日期
雖然仍有點不習慣, 不過都過得好開心 ^^
anyway, 要成為一個好老公, 仍然有好多地方要改善, 小弟會努力的

諗返起結婚果日, 真係一個好好既回憶, 諗返起都好開心
要再次多謝各位兄弟姊妹, 真係辛苦晒, 而一眾兄弟亦俾到驚喜我, 哈哈~
當然亦要多謝各方好友既祝福 ^^
不過, 始終都係覺得有d 地方安排得唔夠好, 希望各位多多包涵
另外發覺我位堂細佬真係幾有料到, 年紀輕輕就迷到不少女生了, 有前途!!! XDD

Honeymoon 去左墾丁同高雄
發覺墾丁真係幾岩我
間民宿又正, 日日都對住個海, 鬼咁relax :D
高雄就冇咁好玩, 不過d 野食都唔錯!
而且我地去高雄主要都係買書同手信, 所以冇咩所謂啦
影左好多相, 單係我自己既都影左千幾張
不過要再過幾日先可以post 上網

點解仲要過幾日呢?
原因係… 小弟既新居仍然未裝寬頻… 而小弟既電腦又死多次…所以暫時都冇得上網….
睇黎我部腦都學左我咁體弱多病… 我諗大約係搬佢過黎時出左問題吧…
順帶一提, 小弟仍然未咳完, 不過原因就由感冒, 變左成氣管敏感 -_-
嗯…希望自己同電腦都快d 好返吧!!!

(呵呵~ 又偷左二五一張相 :P)

One comment

  1. 我都要學習做一個好老婆~~~~
    做左人家兩星期老婆真係有唔慣, 不過好幸福~



發表迴響

