h1

書展後記

七月 29, 2008

雖然努力地刻制自己既買書慾
不過都係買左成八九本書

今年書展好似少左d 新書
以某間二樓書店為例, 最少有兩本係書展冇而旺角店有的…

今年嘛…做左一件從來都冇做過既事
就係去排隊去拎簽名
首先係小弟陪卡露去支持佢既朋友阿添!
阿添第一次出書, 仲係繪本來的, 此舉簡直令卡露羨慕不已

(阿添既仔仔得意到爆, 係咁 V XDDD)

至於晚上, 就到我吸血鬼出動…. 去支持刀大!!!!!
本來都覺得冇可能拎到刀大既簽名籌
點知原來刀大既簽名extend 多一個鐘, 籌就自然多左
所以當小弟多口問句仲有冇籌, 得到既答案竟然係問我要幾多張時, 真係有點懷疑對方說錯了 : P
於是晚上排左個半鐘之後, 終於見到刀大三十秒了 (辛苦卡露陪我企足咁耐)
可惜係自己既國語水平只係到初生嬰兒既程度
同刀大講左兩句就已經答不上了 -___-“
不過拎到兩個簽名同合照, 都已經好好了~

(刀大十分有禮貌同熱情, 乃小弟意想不到的… 不是說他平時很兇啊….
而卡露形容我當時既情況係成個小fans 咁, 只懂傻笑… 看來那就是「意義不明的傻笑」了 ~_~")

據刀大說據主辦單位說(事實上刀大也不清楚),不管是簽足了三個小時,還是排隊人潮,刀大都破了這次書展的所有的紀錄。真係估唔到刀大係香港都係咁受歡迎的

其實自己係比較期待「獵命師 #14」 的
不過「大哥大」同「拼命去死」都不錯
小弟已經睇完「大哥大」了, 嗯嗯, 一貫都恐的風格, 不錯不錯
而家睇緊「拼命去死」, 暫時覺得比「大哥大」吸引

今年買的書都係比較怪的, 多少有點惡攪意味…
之後有mood 再post 一下~

刀大對香港簽書會既回應: (陸續更新,回信中)香港簽書會,你們讓我滿載而歸了

9 留言

  1. 又偷人地d 野….下次要加個copy right…
    見係你就算啦~


  2. ©二五

    咁樣? XDD


  3. 阿昇面紅…


  4. 平時成日都面無血色, 當然要卡露幫自己加返d la~


  5. 幾時「借」d刀大既書黎參詳下?
    嘿嘿嘿


  6. 你係劉備?


  7. 妒忌ing……
    又唔幫我拎多個簽名…..
    >_<


  8. 邊會係劉備呢…
    我似孫權多d…


  9. re: 林碌碌 – 你又唔同我講定先 ~_~"

    re: zeta – well… actually 我對三國既認識只在於《三國無雙》同《三國志》兩隻Game… -_-



發表迴響

