h1

全世界也安靜 為了聽我宣佈~~~~

七月 23, 2008

小弟在此宣佈,我決定唔做programmer, 走去海邊做農夫了~~~
我同卡露快結婚了~~~~~~ :D~~~
本來應該早兩日就宣佈的
不過工作太忙了…懶寫blog
但係既然卡露都係佢個blog講左, 我都要快快手手寫返

如果你對呢個消息感到驚訝, 對不起, 小弟有時做野係比較出人意表的 (雖然呢個決定已經有左好耐)
如果你覺得你應該一早就知道呢個消息, 而唔係而家先知, 唔係我唔當你係朋友, 只係有時小弟冇咩記性, 加上又鍾意唔聲唔聲玩神秘, 所以千萬唔好嬲我~~~ (其實, 我好enjoy 見到人地好驚訝咁問我「下!? 你結婚!?」… 有點變態吧? :P)
如果我冇話請你飲, 希望唔好介意 (希望沒有吧~)

亂 up 一輪之後, 其實我想講, 好開心可以搵到一個會同我一齊走埋以後每段路既人
「執子之手,與子皆老」就係我最想能為卡露做既事
所以嘛…唔寫了….我要習慣一下早d 訓~~~~

(有興趣睇下小弟既結婚相的話就問我同卡露啦
老實說無論睇幾多次都覺得相中既自己好古怪…
加上有時要做埋d 正常自己唔會做既動作時就仲怪… ~_~"
不過唔緊要啦, 影得卡露靚靚就可以了
而且嘛, 其實 d 景都影得好靚的~~~~)

P.S. Carol, I Love You~~~

3 留言

  1. haha, I love u , babe~~~

    不過…

    你偷左我既相同埋我既標題!!!!


  2. haha, I love u , babe~~~

    不過…

    你偷左我既相同埋我既標題!!!!


  3. 被發現了!!!! @_@"



發表迴響

