h1

金屬狂人

六月 19, 2008

無意間係 Youtube 睇返 96 年 Beyond 既 Live & Basic concert 中, 金屬狂人既一段
當中有好一段時間係世榮既 solo:

自呢次起, 我就好愛聽/睇 drum solo
而第一次親身睇到既 drum solo 都係葉世榮既, 於 2003年超越 Beyond Live concert 入面:

睇返呢d drum solo, 就令我諗起 X-Japan 既靈魂人物 — Yoshiki
除左打鼓有一手之外, 彈琴都好勁
不過令我對佢印象深既原因… 係因為當日介紹我睇佢兩段drum solo 既frd 話我知, 佢要戴住護頸既原因唔係因為扮型, 而係佢打鼓打到頸椎出現問題… = ="
講真, 咁樣打鼓法… 真係第一次見… 嗯…算叫悲壯嗎?

(老實說, 其實小弟覺得佢d background music 唔太夾, 如果可以冇左d background music 就好lu)

由於 Yoshiki 次次都打到就黎死咁
我真係有段時間以為佢收左山
點知原來佢前幾個月先出過黎表演:

初時見佢已經唔戴護頸, 以為佢已經冇事喇
點知search 一下先知, 太過瘋狂的話係要付出代價的 ~_~":
Yoshiki 頸膝傷 難動彈 X JAPAN 台法美巡演全延期

日本《產經體育報》報導,由於X JAPAN團長Yoshiki頸椎椎間盤凸出腱鞘炎,加上雙膝受傷幾乎無法行動,只好宣布暫時中止世界巡迴計畫。報導指出,他目前身心都很虛弱,無法長途飛行,正在洛杉磯家中休養,並請來東西名醫為他診療。

睇見佢咁樣真係都唔知講咩好喇…
其實啊, 打鼓要打得好都唔一定要咁瘋狂吧? 似發洩多過似表演咁…
好似以下呢幾位表演都不錯呢, 至少我覺得佢地樂在其中

發表迴響

