h1

陳慧琳 Love Fighters 演唱會 08

六月 17, 2008

一向都冇抽獎命既我
今日唔知出現左咩問題
竟然係公司以抽籤方式得到兩張陳慧琳 Love Fighters 演唱會既飛
仲係 $480 既, 實在係受寵若驚 @@"

老實講, 個人對陳慧琳一向都麻麻地, 唔太鍾意 (其實對大多數非實力派都係咁既態度)
所以都冇咩期望, 當去聽下歌睇下衫就算
去到先知原來都坐得幾前, 肯離開坐位的話只要行多幾級就可以係扼手時間同陳慧琳親近一下
可惜既係小弟冇相機係身, 如果唔係應該可以好盡情咁影相

個演唱會氣氛麻麻, 開始左好耐都炒唔起個場
大約一半到就已經發覺有人走人 @@"
不禁估計對方都係免費飛的…
後半部開始多d hit d 既歌同埋快歌
加上排舞老師出場之後氣氛先至提升到小弟滿意既水平
本來希望有d 岩自己口味既歌手黎做嘉賓, 結果係連表演嘉賓都冇, 可惜
到最後, 連最尾既一隻歌都未唱晒, 已經有不少既人離開了, 實在係小弟第一次見識到既場面
Anyway, 佢d 衫真係幾鬼靚

雖然只有負面評價, 不過我同卡露都好enjoy 呢個special event~~
希望我o係抽籤上既幸運, 會o係我下次想囉飛既時候再次出現~~~~~ (冇錯, 我係好貪心的 :D)

嗯… 睇黎呢個六月, 都係我近呢幾年黎去得最多concert 既一個月…

One comment

  1. 都係我去得最多concert 既一個月~



發表迴響

