h1

寵物

六月 12, 2008

長戟大兜蟲

放工回家時收到syy 既電話
令我諗起一間好岩我既寵物店
其實間野係卡露去花墟時無意間發現的
而家已經成為我去花墟時必去既地方

呢間寵物店賣既寵物, 全部都係非主流的
有各類大大隻既甲蟲(以獨角仙及鍬形蟲為主)及其幼蟲, 蠍子, 螳螂(兩次都見到好靚既花螳螂), 好似仲有蜘蛛
仲有d 相對地common d 既龜, 蛇, 蜥蝪, 蛙(牛蛙、角蛙同樹蛙都有), 同埋刺蝟
地方細細估唔同有咁多野睇
雖然金魚街都有幾間呢類型既鋪頭, 不過好多時都係有股缺乏打理既臭味… 入面d 人又唔理你的
而呢間就唔同, 乾乾淨淨之餘入面d 哥哥仔仲好有心機同你介紹
就算明知我係唔會買既, 都好樂意咁同我吹水
仲有就係有好多唔同種類既樹蛙賣, 呢點最吸引我
(話說回來估唔到卡露都會覺得有d 樹蛙幾Cute, 看來係跟得我多開始發展出新既睇法)

上一次去呢間寵物店時, 竟然見到個阿媽係度買緊隻蟲俾個細路
蟲…係一種名為長戟大兜既獨角仙既幼蟲, 冇記錯的話長戟係世上最大型既獨角仙, 來自南美, 雄性成蟲一般都去到14cm 長, 個細路買既應該係一歲都未夠既幼蟲, 不過已經大約有一個成年男人既手指公咁大
獨角仙既幼蟲都以泥土中既腐殖質為食, 所以當時間鋪個哥哥仔就倒緊唔同既泥入個缸度
好奇一問, 原來個細路得五歲半, 小學都未讀, 不過就已經先後買左 4 對獨角仙… 雖然死左4 隻 -__-“
傾開計, 由佢阿媽既說話當中可以知道人地係富有人家… 上次買蟲都買左成千銀 @_@"
當鋪頭個哥哥仔同我講長戟大兜既幼蟲要養三年先會化成成蟲時… 我真係好懷疑呢個細路會唔會咁好心機養到三年之後…
講講下時又黎多個細路… 又對蟲好有興趣…
卡露同我都好疑惑, 點解而家咁多o靚仔都玩蟲
仲好記得小時候既我捉隻金龜返學校玩都已經俾人當係怪物, 仲差d 被罰… 唔通我真係生不逢時?
後來先醒起, 而家有套野叫甲蟲王者, 就係講呢d 可以用黎玩打交既甲蟲
不禁覺得卡通片既威力強大… 小時候既我o係呢方面可謂難覓知音呀~~~

其實日本同台灣既細路長期以來都興玩養甲蟲的
所以當地係會有甲蟲專賣店的 (仲記得小時候叫老頭子帶我去甲蟲專賣店…攪到佢一面無奈 XDD)
見到而家香港都有, 都係好事來的
起碼可以有多一個機會俾d 細路感受一下生命既奇妙

有興趣去呢間鋪睇下既, 可以參考下以下地圖:

想睇下人地養蟲既日記, 可以睇下呢個 (有成蟲有幼蟲, 唔同種既獨角仙, 同要好小心玩既鍬形蟲都有)
睇睇下發覺呢位名叫李昆霖既網主o係寵物方面既愛好都同我幾似, 佢仲有養花螳螂同豬籠草, 印度星龜, 甚至係擬大頭家蟻, 變色龍蜜袋鼯!
(如果有朝一日我帶埋呢d 寵物返屋企, 唔知卡露會有咩反應 :P)

想八下一隻長戟大兜蟲要幾銀既, 可以睇下呢個 (台灣價)

想睇下d 蟲打黎起有幾兇狠, 獨角仙有幾刀槍不入, 鍬形蟲既前顎有幾大殺傷力的話, 可以睇返小弟以前講過既 Japanese Bug Fights

想文靜一點的, 都可以玩摺紙, 摺隻長戟大兜蟲出黎睇下 XDDD

3 留言

  1. 星星係蟲怪!!!


  2. :P


  3. d蟲好核酸
    鐘意核酸虫既人都好核酸



發表迴響

