h1

萬世歌王 – 疑似好睇演唱會

六月 6, 2008

同卡露睇左詹瑞文既萬世歌王 – 疑似好睇演唱會
雖然只係買最平既飛, 坐到好後, 不過仍然比想像中好睇!
個人最鍾意既係唱「Thousand Mountain I Go Alone」時、唱「心亂如麻」時、以及播哥哥既「我」既時候。

Thousand Mountain I Go Alone

Ah…
Ocean wash my heart and chest
Mountain float my shadow
Colour clouds want to go, don’t go
Win a body clean wind

The dust never touch my heart
Emotion never touch my soul
Come and go feeling com-forta-ble
Never say life is painful

Easy come, easy go
Don’t remember the trouble hero made
Just let big names passed away
Thousand mountain I go alone
Ah…
Mountain I go alone

(雖然簡單search 一下都會有, 不過如果真係唔知Thousand Mountain I Go Alone係咩歌的話, 就click here黎睇睇la~)

I am what I am 我是 我多麼特別的我
多慶幸 大地有不只一種足印
神造世人 種種色色都有他公允
我很慶幸 站在我屋頂快樂做人
拿著我心 告訴世界何謂勇敢

*我是什麼(我是奇蹟) 在十個當中只得一個
葡萄園裡 想起水仙子的讚歌
我是什麼(我是奇蹟) 是萬世沙礫當中一個
石頭大這麼多 我也會喜歡這個我

我很慶幸 萬物眾生中磊落做人
憑著信心 告訴世界何謂勇敢
Repeat*
感激天生這個我

雖然詹瑞文都有係唔少電影中出現過
不過個人黎講都係覺得舞台上既詹瑞文正好多~~

想起好耐之前睇過詹瑞文既一段talk show, 頗有趣的

Part I:

發表迴響

