h1

0210

二月 10, 2008

禮物
又大一歲了
同卡路過左一個平淡而又開心既一日
雖然兩日前卡路已經俾左份生日+情人節禮物俾我
不過都係留返今日先開黎食
味道嘛….連我呢個唔好食曲奇既人都覺得好好味!

另外, 多謝所有經mobile/sms/msn同我講生日快樂既朋友~~~
Thanks all!! :D
…嗯…大部份都係來自mud 的(*applaud bs2 & heromud), o係現實世界中我果然係唔識交朋友 XDD

3 留言

  1. 你影到我d cookies好似人肉批咁既…


  2. 你影到我d cookies好似人肉批咁既…


  3. 呀嫂既cookies真係好好味架!!



發表迴響

