h1

07

一月 1, 2008

活係世上越耐, 相對地一年所占既時間就越少
唔覺唔覺咁07 年就咁過左去, 開始有d 害怕失去既感覺

睇返自己呢一年, 做左唔少影響頗大既決定
事業家庭感情朋友等各方面都有
加上自己既人生總係同 “時不與我" 係多多少少都有d 關連的
無形中承受到的壓力比想像中既還要多
近來甚至有點迷失既感覺

不過反過黎睇, 我諗我o係當中都成長了
眼界寬左, 能力亦提高左
可能係因為可以觸及既範圍一下子增大左, 一時之間未適應得來
我信自己能夠克服的

就等我o係呢個月定好今年既目標
之後就無論用咩方法, 熱血地燃燒小宇宙又好, 計算好一齊再一步一步黎都好
一一完成晒去!!

又寫左一埋唔會有人睇, 睇左都唔多會明既野
不過好希望下年再睇返呢埋字既時候, 可以輕輕鬆鬆咁一笑置之~

另, 其實今年過得好開心的
只係煩惱比想像中既多出不少
下年, 我要將d 麻煩野通通掃走晒, 開開心心咁過! (ooops, 頗有難度既目標 #1 出現了 o_O")

One comment

  1. 我諗只有我睇得明la~~~
    無論幾困難, 我地都會一齊行過,honey~~~
    kiss kiss my darling~



發表迴響

